1 Eylül 2010 Çarşamba

SONBAHAR KAPIMIZDA.........






1 Eylül 2010 Çarşamba

Sonbaharın başlangıcı.. Sararmış, kurumuş yaprakların, hüznün, teninize dokunup geçen ılık rüzgarın, yeni başlangıçların, heyecanların, kış hazırlıklarının habercisi .... Yani herkes için farklıdır sonbaharın anlamı.

Bende sizlerle benim için anlamı olan bu ay ve mevsimde buluşmak istedim.
Hayata dair herşeyi paylaşalım istedim...
Benden size, sizden bana....

Güzel olan herşey, mutluluklar, sevinçler paylaşıldıkça çoğalır, üzüntüler, acılar paylaşıldıkça azalır..

Uzun ömürlü olmak dileğiyle...


Yazımı Alpay'ın ünlü şarkısı Eylül'de Gel ile bitirmek istiyorum

Tatil geldiği zaman
Ağlarım ben inan
Gidiyorsun işte
Arkana bakmadan
Nasıl geçer bu yaz
Ne olur bana yaz
Sen sen sen
Sen bir ömre bedel
Yok yok yok
Gitme gitme gel
Eylül'de gel

Okul yolu sensiz
Ölüm kadar sessiz
Geçtim o yoldan dün
İçim doldu hüzün
Yapraklar solarken
Adını anarken
Bekletme ne olur
Gelmek zamanı gel
Yok yok yok
Gitme gitme gel
Eylül'de gel

Eylül'de gel Eylül'de okul yoluna
Konuşmadan yürüyelim gireyim koluna
Görenler dönmüş hem de mutlu diyecekler
Ağaçlar sevinçten başımıza konfeti gibi
Yaprak dökecekler

0 yorum:

Yorum Gönder

Special design for Sonbahar Tatlar / Blog Tasarımı