12 Şubat 2011 Cumartesi

NÜANS.....MÜJDEMİ İSTERİM :))


Merhaba Blogger Dostlarım,

Aslında bu post'u dün yazacaktım ama inanmayacaksınız elektrikler kesildi :)) bugüne kaldı. Dün Eminönüne gittim, oğlumun doğum günü yaklaşıyor ufak tefek alışverişlere başlamalı diye düşündüm sonra birçok şey unutuluyor. Öncelikle misss gibi taze taze çekilen türk kahvesiyle ünlü Kurukahveci Mehmet Efendi'ye götürdü beni ayaklarım. Her zamanki gibi kuyruk vardı ama sıra çabuk geldi. Sonra Mehmet Efendi'nin olduğu yol boyunca yürümeye başladım süs, parti malzemeleri satan birçok dükkana girip çıktım, birkaç birşey aldım. Asıl önemlisi işin can damarı olan pastacılık malzemeleri satan dükkanlardı. Nüans, Fermo ve Yüksek Pastacılık birbirlerine yakın yerlerdeler ama benim güzergahımda NÜANS vardı. Ve hemen kendimi içeride buldum. Herşeyden almamak için kendimi zor tuttum :))) En elzem olan şeyleri aldım, bu arada personel çok ilgili, kibar ve güleryüzlü. Aldıklarımın ödemesini yapmak için kasaya yöneldim ve işlemler yapılırken birden şu soruyu sordum: Online satışlarınız ne zaman başlayacak ?:)) Çünkü gerçekten çok uzağım ve oğlumdan bu kadar ayrı kalmak zor geldi, kendisini alıp götürebileceğim yaşta olsa beraber gideriz ama henüz değil :)) Neyse soruyu sorduktan sonra kasadaki beyefendi ( muhtemelen sahibi ) bana : İçinize mi doğdu, en kısa zamanda açılacak, çalışmalar bitmek üzere demez mi :) Yani ne istesem o an olacakmış... Bir dahaki sefere inşallah istediklerimi online sipariş edeceğim.... Lütfen Çabuk :))  Tabi bu arada içerisi kalabalık bir sürü bayan alışveriş ediyor tabi aklımdan bir soru daha geçti ama onu yüksek sesle sormadım.. Acaba kaç kişinin blogu var ve onun için alışveriş yapıyor... Belki bir daha ki sefere :)))
Kalın sağlıcakla............






3 yorum:

  1. ALLAHIM SEN BU MESAJI OKUYAN KİŞİYİ VE SEVDİKLERİNİ İKİ CİHANDADA HUZURLU VE MUTLU EYLE, HABİBİNE KOMŞU EYLE VE SON OLARAK KANDİLİNİ MÜBAREK EYLE

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Güloanne, Teşekkürler Handan cümlemizin Mevlid Kandili Mübarek olsun, dualarımız kabul olsun, kötülükler bizden uzak dursun...

    YanıtlaSil

Special design for Sonbahar Tatlar / Blog Tasarımı